Az acél biztonsági ajtó tokját függőleges oldalanként a falhoz 30 cm-enként, előírás szerint hátulról hegesztett köracélokkal rögzítjük beton építmények esetén minimum 10 cm, téglából emelt épületeknél minimum 15 cm mélységben a MABISZ, az ORFK és a BRFK útmutatásait követve. Az acél biztonsági ajtó tokja 10,5 cm széles, mely tok nem éri körbe úgy a falat, hogy a külső takarás a fal külső részére essen. Ebben az esetben alkalmazandó az úgynevezett tokszélesítés, melynél a tokhoz körbe, a fal szélességéhez igazodva, idomacél takarást illesztünk, így a falat teljes szélességében körbe fogja a tok. A tok takarását ragasztóval rögzített, 40x20x2 mm, vagy 60x20x2 mm méretű négyszög idomacéllal végezzük, mely meggátolja a tokot a falhoz rögzítő köracélok átvágását. A toktakarás minden esetben a helyszínen kerül felragasztásra. Az ajtótok eleme a hegesztett nagy teherbírású zsanér, melyen az acél biztonsági ajtó nyíló része fordul. A DTPacél biztonsági ajtó nyíló szárnyának váza 40x40x2 mm négyszög idomacélból készül, melyeket hegesztett kötésekkel rögzítünk egymáshoz. A nyíló ajtószárny acélszerkezetébe hegesztjük a 10x30 cm-es osztású, 10x10 mm-es négyszögacélból készülő rácsszerkezetet, illetve a 40x20x2 mm-es idomacél merevítőbordát is. Ezen felül még az ajtószárny keretéhez oldhatatlan kötésekkel hegesztett, az acél biztonsági ajtó teljes felületét beborító, legalább 1,5 mm vastag acél páncéllemezzel látjuk el. Nyitásérzékelő rendelése esetén az érzékelő mágnese az ajtó nyíló szárnyának kilincs felőli, függőleges oldalán, felülről 10 cm-re, míg a mágneshez tartozó relé vele egy magasságban, a tokban kerül elhelyezésre.
A DTP acél biztonsági ajtó acélszerkezete ellenáll az erőszakos behatolásnak, trezorzár-rendszere ugyanis a támadási oldal felől speciális ötvözetű pajzzsal lett ellátva.
A teljes ajtófelületet beborító páncéllemezen kívül pedig egy, szintén az idomacél szerkezethez hegesztett, 5 mm vastag edzett acél páncél található, amelynek elülső felére egy különlegesen biztonságos, 2 milliméteres, mangánacél védőlemez is került. Ugyanis a mangánnal ötvözött acél keménysége és olvadáspontja is nagyságrendekkel magasabb, mint az ötvözetlen acéloké. Fúrási kísérlet esetén a fúrószár hamarabb lágyul meg, mint a mangánacél lemez - így a fúró éle egyszeűen kicsorbul.
Büszkék vagyunk arra, hogy bár voltak kísérletek az általunk készített acél biztonsági ajtó feltörésére, eddig minden esetben kemény diónak bizonyult az Ajtó-Betörésvédelem Kft. által kifejlesztett acélszerkezeti technológia áttörése.
A korábbi ajtó bontásának, valamint a DTP acél biztonsági ajtó telepítésének következtében esetlegesen felmerülő szakipari munkákat (vakolatjavítás, festés, tapétázás, hideg és meleg burkolás stb) az Ajtó-Betörésvédelem Kft. nem vállalja, mivel ez nem tartozik a nyílászárógyártó és -forgalmazó cégek, így cégünk profiljába sem. Természetesen kollégáink a kisebb faljavításokat (gipszelés) a telepítés alkalmával elvégzik. A további szakipari munkák elvégzésére cégünkön kívülálló szakembereket tudunk ajánlani, akik a telepítést követően tudják a munkát felmérni és rövid határidővel elvégezni.
Acél biztonsági ajtó bemutatótermünkben megrendelőink meggyőződhetnek a DTP acél biztonsági ajtó acélszerkezete által nyújtott teljes körű biztonságról.
> Nézze meg az acél biztonsági ajtó belső szerkezetét
> Tekintse meg a DTP acél biztonsági ajtó acélpáncél vértezetét
> Acél biztonsági ajtó tanúsítványok